Day 2, here we come!

Nu har vi ätit frukost, snackat med Theo (min systerson) och Malin =)
Jag, Klanten, har hunnit duscha vilket Puckot nu gör!

Vad har vi för planer för dagen?? Jo, vi hade tänkt att som igår åka in till London och kolla runt. Idag ska vi nog dock vara lite mer turister och se massa saker som man borde när man är här =) Big ben, London eye, Buckingham osv.

Igår va vi som sagt inne i London och kollade läget .. det blev lite shopping på en av mina favorit affärer, Forever 21 =D super glad när jag såg den haha!
Tunnelbanan in va ju en baggis =P vi trodde att det skulle vara svårare men det va det icke! Vi är ju grymma .. och coola, eller hur?



Nä nu ska jag göra mig "fin" iaf så att man kan vistas bland folk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0