Sowwy ... =(

Jag har nu fått en tillsägelse av Puckot att jag bloggar för lite! Och ja det kan väl stämma så här kommer det =D

Ja, jag och min mamma gjorde en mamma-dotter tatuering i lördags och vi är super nöjda! 
Vi kände att det va dags för mamma att skaffa en nu innan hon fyller 25 (eller =P ) och jag behövde en till och en som va liiiite större än den förra ..
Så här blev det:


Och ja, mammas är PRECIS likadan ;)



Och sen va det den unga mannen vi träffade igår .. ja, vart ska man börja!
Vi satt och väntade på bussen i Leamington och när vi gör det, oavsett veckodag eller tidpunkt, så ser vi alltid massa lättklädda och fulla människor! Och igår va det inte annorlunda .. 
Satt och väntade på bussen som sagt när en kille runt 30 satt sig ner jämte .. först oskyldig men sen började han snacka med oss! Det va inte som om han va otrevlig men han hade en tendens att upprepa vissa saker .. som t.ex. 

  • Jag hade mycket fina vantar
  • Undrade när vi åker tillbaka till Sverige
  • Undrade om vi bodde på campus
  • Tyckte att England 'sucks' och att USA är såååå bra
  • Tyckte sedan att England va jättebra
Det va ungefär det vår konversation bestod av .. och sen tyckte han ju att Puckot skulle bli fotbolls proffs och att jag skulle bli basket proffs men att jag såg ut som en simmare .. hmm eller?? 
Men ja, som sagt inte otrevlig men EXTREMT jobbig och hög som en hus va han med och liiiiiite full kanske!
Men lite underhållade va det .. vi skrattade ju en del när han gick av bussen ;)

Nu hoppas jag verkligen att alla (Puckot) är nöjda!
Det kommer bli bättre de kommande dagarna .. lovar! Dock inte många dagar kvar på denna bloggen .. typ fem eller vad det nu är!





Kommentarer
Postat av: Enander

Godkänt :D

2011-12-05 @ 14:54:50
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0