Oh yeah!!

Nu finns det ingen återvändo!!
Imon kl halv fem (halv sex svensk tid) ska jag och Puckot tatuera oss =D det kommer bli as snyggt och sjukt kul men fan va nervös jag är!!
Jag är inte så jättebra på hantera smärta haha! Men Puckot verkar cool lugn med det kommer nog imon ska ni se ;) motivet är för min del en stjärna på okänd plats och Puckot ska ha ett E på samma och fortfarande okänd plats! Detta kommer bli galet snyggt det vet jag men gud .. hcfoiahfnänskvpwioNEGVWPebvw NVkv wI Cqwäcnjnwecgrhber, så känner jag mig i min själ just nu!

Men som lite tröst kan jag kolla på alla fina saker jag shoppade idag =P det hjälper lite!! Men ja, bilder kommer imon .. nyfiken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0