Eeeeeiiiii =D =D cant wait!!

Asså detta är ju helt galet =D
Jag smäller snart av, det är inte många dagar kvar tills vi åker! Om vi nu åker den 26 som det är planerat så är det bara TVÅ veckor kvar! Men det kanske blir lite senare eftersom vi inte får våra rum på campus fören den 1a eller 2a va det kanske ;) men det löser sig, we fix!

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande under sommaren men som alla, kanske, vet så har jag ju varit på Ios och jobbat som bartender! Och gud vad jag har saknat mitt Puckot! Klanten är inte den samma utan Puckot ;) men nu är vi återförenade!

Men fan, nu är det snart dags att börja packa ;)




Kommentarer
Postat av: Karlsson

Hur är det med matten Karin? Det är TVÅ veckor kvar!!!

2011-09-13 @ 14:23:26
Postat av: Astrid

Fin blogg :)

2011-09-13 @ 18:20:34
URL: http://itsjustmenow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0